Gdansk,läkarlinjen HT-2008 - Forum

2008-06-10 01:59   Amir
Hej&grattis till alla som ska läsa till läkare i Gdansk med start hösten 2008. Jag ska också dit, och tycker det skulle vara kul ju fler man är som kan hålla kontakten redan från nu. Så ska du till Gdansk och är intresserad maila mig på : amirrahi.swe@gmail.com Ha de gött Amir

RE: Gdansk,läkarlinjen HT-2008
2008-06-12 10:34   Halima
Hej! jag ska också till gdansk i höst.. ni som ska till gdansk i höst, adda mig gärna på msn miss__malak@hotmail.com Ha det bra Halima

RE: Gdansk,läkarlinjen HT-2008
2008-06-14 21:06   Orolig student
hej, är det någon som vet om det fortfarande finns platser kvar till läkarlinjen i Gdansk och om det finns någon möjlighet att göra en sen anmälan? skulle vara tacksam för ett svar:)

RE: Gdansk,läkarlinjen HT-2008
2008-06-17 19:10   sivve
Ska oxå börja till hösten 2008 si.mont@hotmail.com

RE: Gdansk,läkarlinjen HT-2008
2008-06-24 15:56   Sirod
ska oxå börja till hösten 2008 sirod_z@hotmail.com skulle uppskatta om någon kunde skriva vilka böcker det var man skulle köpa...fick inte det pappret :/ c you :P

RE: Gdansk,läkarlinjen HT-2008
2008-07-13 03:12   ....
Hejsan Sirod. Följande böcker behöver du till 100% Anatomin: Kyung Won Chung. BRS. Gross Anatomy. 5th ed. Lippincott Williams & Wilkins 2005 Netter F. Atlas of human anatomy. 3rd ed. Icon Learning System 2004 Moore KL, Dalley A. Clinically oriented anatomy. 5th ed. Lippincott Williams & Wilkins 2005 <--- kan vara bra att köpa.. fast klarade anatomin på första försöket utan att ens öppna den :P Histologi: Color Textbook of Histology. 3rd ed. 2007. Gartner, Hiatt. Board Review Series Cell Biology and Histology by Leslie P. Gartner (Author), James L. Hiatt (Author), Judy M. Strum (Author) ( Du kan köpa en billig kopia av den här boken i polen så köp den ej i sverige ) Det här är böckerna ni behöver. Det kan vara bra att köpa en embryologi bok fast behöver absolut inte för att klara av kursen. Det är nämligen såhär att allt material ni behöver för att klara en kurs postas på skolans "extranät".. Du kommer lära dig hur allt går till när du väl är i polen :P Mvh / läkarstudent som ska påbörja sitt andra år i Gdansk.

RE: Gdansk,läkarlinjen HT-2008
2008-07-20 22:04   :)
tack så mycket "läkarstudent som ska påbörja sitt andra år i Gdansk." :) /Sirod

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀