Gdansk HT 2012 - Forum

2012-06-14 01:16   Charlie "Hjärtat" Hjertqvist

Hej! Nu till hösten kommer jag att studera till läkare på Gdansk Medical University och tycker det skulle vara roligt att höra av några andra som hade tänkt att göra detsamma. :) Om det är någon som tycker likadant så det bara att adda mig på facebook (Charlie Hjertqvist) eller skicka ett mail (charlie.hjertqvist@hotmail.se). Ha det gott! /CH


RE: Gdansk HT 2012
2012-08-05 22:29   Victoria

Hej Charlie, jag funderar på att söka till läkarutbildningen i Polen, på våren. Jag undrar hur intagningsprovet var, och om du har tips på vad man ska plugga innan. Hur såg dina betyg ut från gymnasiet?? är väldigt orolig om jag kommer in.. Väldigt tacksam om du svarar! /Victoria


RE: Gdansk HT 2012
2012-08-14 23:21   CH

Vad roligt! Jag kan ha fel, men jag vet inte om det är möjligt att påbörja studierna på våren? Hursomhelst, jag är sällan inne här så skicka gärna ett mail till min mail-adress så att jag får din mail! Eller adda mig på facebook. Sedan så svarar jag gärna på de frågorna som du har! /mvh Charlie


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀