frankrike - Forum

2004-04-26 00:16   josefine
hej, jag planerar att åka till frankrike i juni. Söker någon glad, ressugen person som vill bli min reskompis/studiekamrat/arbetskamrat. hör av er om ni har liknande planer. josefine

Hej Josefine
2005-07-03 17:25   Lisa N
Hej Josefine, jag läste just ditt inlägg. Jag är en tjej på 18 år som länge velat åka till Frankrike och lära mig franska. Har ett år kvar i gymnasiet men har som plan att efter gymnasiet och till Frankrike och plugga. Hade även lite planer på att åka dit i sommar en vecka eller så, allra helst till Paris. jag tror att jag bara kommer att älska det. men jag har ingen att åka med och det är dyrt. Jag såg att du skrev att du kanske skulle dit i juni, så då har du redan varit där. Jag tänkte bara förhöra mig om hur det var där, och om du kanske har lite tips eller några kontakter där nere. Maila gärna mig på lisa_nilsson2000@hotmail.com //Lisa

Ang: frankrike
2006-02-04 18:31   josefin
hej josefine! jag heter josefin och ska också åka till frankrike i sommar, letar också efter en reskamrat, maila gärna din adress så kan vi prata vidare! mvh josefin

Ang: frankrike
2006-04-02 13:37   Malin
Hej! Jag söker också en reskompis till Frankrike i sommar. Plugga, resa runt mm. Maila gärna mig!! Mvh, Malin mollan2000@hotmail.com

Ang: frankrike
2006-04-02 13:39   Malin
Är helt fel ute... det här inlägget skrevs ju för 2 år sen!! Strunta i svaret jag nyss skrev=)

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀