Elektriker i söder - Forum

2007-09-03 22:37   Niklas
Hej hej ! Finns det någon sida där man kan söka elektrikerutbildning utomlands ? altså efter att man har gått klart gymnasiet och tagit studente. Har läst Teknik för närvarande och skulle vilja läsa på så att jag blir elektriker efteråt men helst utomlands och helst i någon solig ort. Tacksam för alla tips och svar //Niklas

Ang: Elektriker i söder
2007-09-08 16:19   elektrikern
Du kommer inte kunna arbeta som elektriker i sverige om du går utbildning i något land i söder.... vi i norden har världensbästa elsäkerhet, och benhårda krav. så stanna kvar i norden om du vill kunna jobba som elektriker lernia har utbildningar i hela landet lycka till

Se upp
2007-09-09 14:45   Sussi
Verkligheten är precis som "elektrikern" säger. Många utbildningar utomlands kan man inte använda sig av och få jobb med i Sverige. Tänk på det.

Ang: Elektriker i söder
2007-11-03 16:44   Nicole
Hey! Vet inte riktigt vad jag ska säga utom det att även jag leter efter utbildning till elektriker (i mitt fall Sydafrika). Hittar ingenting alls! Har sydafrikansk pass o allt men vill ha mer info, utan inte bara dra ner ditt utan o veta något. Så om någon har gjort något liknade eller vet något så skriv gärna Nicolejcowan på hot mail. MVH Nicole

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀