Läkarutbildning I London? - Forum

2007-12-21 00:43   Mado
Hej! Jag går sista året på gymnasiet och skulle vilja hitta någon skola med läkarutbildning i London ,jag har hört en massa och även letat men har inte hittat något, skulle någon kunna vara snäll och hjälpa mig med det tack? Min mailadress är Hamado snabela hotmail.com Mvh Mado

Svar till: Läkarutbildning i London?
2008-01-08 07:47   I.T
Hej Mado! Jag går också sista året på gymnasiet och ska inom snar framtid söka in till Londons universitet med medicin. Jag är ganska säker på att det är försent nu, men till hösten 2009 ska jag nog klara..:) King's College har jag siktat in mig på, men Imperial har också, Oxford och Cambridge är två bra universitet men har hört att de har mer teori än praktik. De ligger nämligen inte i kontakt med något sjukhus för eventuell praktik. Hoppas det var lite info..

RE: Läkarutbildning I London?
2008-02-01 15:01   villläsatillläkare
Hej äntligen har jag hittat någon som tänker i samma banor som jag, ju jag har också tänkt mig och söka till england men vet inte hur man nu går till väga för att göra det vore då tacksamt för all info! villläsatillläkare

RE: Läkarutbildning I London?
2008-02-01 15:06   villläsatillläkare
Hej äntligen har jag hittat någon som tänker i samma banor som jag, ju jag har också tänkt mig och söka till england men vet inte hur man nu går till väga för att göra det vore då tacksamt för all info! villläsatillläkare

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀