LÄKARUTBILDNING RUMÄNIEN - Forum

2012-02-19 18:47   Shanaz
Hej ! jag är en tjej på 20 år som funderar på att läsa läkarutbildningen i Rumänien HT2012 ,och därmed har ett par frågor kring detta, jag har kollat runt i flera sajter om hur man går till väga för att ansöka men hittar inte blanketterna på skolans hemsidor ( Cluj eller targa mures ) och sådanna förmedlare som medinro och plugga medicin svarar inte på ens mejl , jag har skickat flera gånger utan att få svar. Så nu vill jag veta om det finns någon god själ som vet hur man gör ???? Mvh Shanaz mejl: Shanazghader@live.se

RE: LÄKARUTBILDNING RUMÄNIEN
2012-02-24 21:45   Oblique

Hej, Ansökan drar igång under mars månad. Då vet du precis hur du ska göra.


RE: LÄKARUTBILDNING RUMÄNIEN
2012-02-25 01:10   Roza93
Hej, Jag funderar också på att söka till läkarprogramet i Rumänien nu till höst, antingen till Cluj eller targa mures, om det skulle vara till hjälp så skulle vi kunna ta kontakt och stöta varandra på vägen. Det enda jag hittat om hur man kan ansöka är att gå in på universitetens hemsida och söjka sig till den engelska versionen och få fram den info man behöver. Det senaste jag läst från Cluj är att ny information angående ansökan till höstterminen kommer uppdateras någon gång i mars, alltså nästa månad. Hemsidan ´jag nämnde om Cluj är: http://www.umfcluj.ro/en Hoppas det hjälpte :) ta gärna kontakt med mig på min e-post: Rozalin_gh@yahoo.se //Roza93

RE: LÄKARUTBILDNING RUMÄNIEN
2012-02-27 10:12   hosam
jag är ochså mycket intereserat av studera läkare utbildning i rumänien och jag hoppas att vi kan hjälba varandra och köra ochså hit telsammens

RE: LÄKARUTBILDNING RUMÄNIEN
2012-03-05 14:55   mikael

hej! har du hittat vart man söker? mikaelps@live.com


RE: LÄKARUTBILDNING RUMÄNIEN
2013-05-18 23:09   B.A

Hej, Jag e på samma spår själv, du kan läsa om hur det är och studera medicin i Rumänien. Det finns flera olika sidor beroende på i vilken stad stad och universitet du är intresserad av. www.studeramedicin.se www.pluggamedicin.se Lycka till!


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀