Boende i Gdansk? - Forum

2008-05-28 12:32   Nico
Hej alla blivande/studerande läkarstudenter i Gdansk! Jag har sökt till Medical University of Gdansk, och försöker nu hitta info om olika boendeformer. Som jag har förstått det så erbjuder skolan delat korridorboende första året, men om man har husdjur så verkar inte det fungera? Har någon något tips på vart man kan hitta boende där det är tillåtet med husdjur? Jag nöjer mig med nästan vad som helst, bara det är rimligt pris och tak över huvudet för mig och min kanin *ler*. Mvh // Nico

RE: Boende i Gdansk?
2008-06-01 10:49   Nico
Hej hej! Ingen som kan svara på ovanstående fråga? :-) Finns det något annat forum där man kan hitta kommande/studerande läkarstudenter i Gdansk?

RE: Boende i Gdansk?
2008-06-02 00:35   Christian
Tjenare! Kul att du sökt, läser själv andra året här i Gdansk! Tyvärr funkar inte studentkorridoren om man har husdjur, det va en kille i år som blev utslängd för att han hade katt... Alternativet är att komma ner tidigare än planerat och söka lägenhet! Så vitt jag vet ska det inte vara brist på mindre lägenheter runtomkring, men nackdelen är att det kommer att bli dyrare än korridoren. Om du har fler frågor får du gärna adda mig - kigge_j@hotmail.com //Christian

RE: Boende i Gdansk?
2008-07-09 03:08   Kurwa
Lugnt.. vet folk som har kanin/papegoja/katt i sitt rum och inget har hänt dem... så tror inte det skulle bli några större problem för dig heller :)

RE: Boende i Gdansk?
2008-07-10 01:41   Nico
Hej! Tack för ditt svar! Jaså då kommer det bli fler kaniner i Gdansk, va roligt ;) Bor dessa personer i studenkorridoren som skolan erbjuder, eller i annat boende? Om annat, vet du kanske vart i så fall? Mvh // Nico

RE: Boende i Gdansk?
2008-07-13 03:02   Kurwa
De här personerna bor i studentkorridor som skolan erbjuder i byggnad DS2 och DS4. Se till att vila ut dig ordentligt nu! Du kommer ha ett tufft år framför dig men samtidigt väldigt intressant och kul!

RE: Boende i Gdansk?
2008-08-04 14:39   Nico
Hej! Tack för infon, ja det ska bli väldigt spännande! Jag ska försöka vila ut mig, och ladda så mycket jag kan! :-) Mvh // Nico

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀