Århus i höst - Forum

2006-08-04 22:07   Mikaela
Jag har kommit in på Århus universitet och ska börja nu i höst. Är det nån annan som är i samma sits? Vore skönt att känna till någon som också kommer vara där... Jag har också ett rum i en lägenhet att hyra ut om någon letar boende!? Maila gärna!! Mvh

Ang: Århus i höst
2006-08-05 21:42   åsa
hej mikaela. åsa heter jag , 21 år och kommer från göteborg. jag ska också börja i århus i höst. känns kul men himla nevöst. kommer nog bli rätt tufft med språket och så. har velat bli läkare länge så det va kul att man kom in. något boende har jag inte hittat. sökt en massa men det verkar svårt. så du har fått en lägenhet, vad kul. jag skulle vara väldigt intresserad av ditt rum. kan du inte ringa mig så jag får veta lite mer. mitt tel är 0737061612 hoppas vi hörs , åsa

Ang: Århus i höst
2006-08-06 15:02   åsa
hej igen. glömde skriva min mailadress om du vill maila asahedegren@hotmail.com är det!! kram åsa

Ang: Århus i höst
2006-08-06 19:02   Helena
Hej! Jag har också kommit in i Århus. Dock går det segt med lägenhetsletandet, så jag är också intresserad:) Eller om du har några förslag på var man kan leta efter boende? maila gärna: helenasletten@hotmail.com

Ang: Århus i höst
2006-08-06 20:52   Amanda
Hej hej! Jag har oxå kommit in i Århus och letar desperat efter boende!! Skulle vara mkt intresserad av att dela med dig=). Hur fick du tag på lägenhet? Har du några tips att dela med dig? Maila mig gärna på amanda_ekberg_skog@hotmail.com. Mvh Amanda

Ang: Århus i höst
2006-08-09 14:17   Yvonne
Hej!! Jag har också kommit in i Århus nu till hösten och jag letar DESPERAT efter boende! Är rummet i lägenheten fortfarande aktuell??? ring gärna mig på 070-4914816 mail: yvk85@yahoo.com

Ang: Århus i höst
2006-08-09 23:03   stina
Hej Mikaela och alla andra:) Det verkar som vi är några stycken i samma situation! Jag har letat boende på olika köp-sälj-sidor, men på nästan alla kostar det en massa pengar att kontakta annonsörerna... och ofta hyrs rummen ut fån den 1 september... Jag är öppen för alla tips jag kan få:)! Delar gärna rum eller lägenhet med någon! Hör gärna av er! mvh

Ang: Århus i höst
2006-08-11 09:53   Mikaela
Hej Stina. Du kan väl maila eller ringa mig på 070-7617771 så kan vi prata mer om boende i århus. Jag har en lägenhet i vilken jag har ett rum att hyra ut. Mvh Mikaela

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀