Århus ht2010, söker boende! - Forum

2010-08-04 13:56   Karin

Hej!
Jag har blivit antagen till Århus läkarlinje ht2010.
Nu känner jag lite smått panik över boende. Finns det någon som har något tips om hur man skall gå till väga? Eller kanske någon som söker en rumskompis!?

Maila gärna mig på karin.hellstroms@gmail.com


RE: Århus ht2010, söker boende!
2010-08-15 11:48   Maria

Jag har också kommit in i Århus i höst:) Boende är lite problematiskt dock. Okej, det här är helt random, men om du fortfarande inte har hittat något, kanske vi ska försöka ordna något tillsammans?

Maria


RE: Århus ht2010, söker boende!
2010-08-27 12:44   Caroline Kuylenstierna

Hej!
Jag läste i Århus hösten 2009, har ni inte hittat boende kan jag starkt rekomendera att sätta in en annons i tidningen. Det gjorde jag och fick massor med svar. Dessutom finns alla mina böcker från första terminen kvar hos en kompis i Århus, om någon av er är intresserade att köpa. Ni får alla för 1000 kr. Dom var rätt dyra.
Maila mig isf på carolinekuylenstierna@hotmail.com


RE: Århus ht2010, söker boende!
2010-08-28 11:48   fredrik

Hej!
Jag håller på at søka boende i århus, ar svensk och læser medicin. vilka tidningar annoncerade du i? jag ska annoncera i jyllandsposten och aarhus onsdag. något annat tips?

tack på førhand


RE: Århus ht2010, söker boende!
2010-08-28 11:54   fredrik

Hej!
Jag søker också boende i Århus, och ska børja andra terminen på medicin. Ær du fortfarande på iden att hitta nått tilsammans med någon annan? Jag ær det iaf. Tror att det kan vara en vældigt bra ide! Kan bli lættare om man ær några stycken.

Hoppas jag hør från dig!


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀