Vilken stad? - Forum

2005-05-03 13:26   sofie
Hej hej, Jag har lite svårt att bestämma mig. Vilken stad borde man plugga spanska i, till hösten? Är det någon som har lite erfarenhet? Granada, Cadiz, Sevilla, Ronda? Är det någon som har bestämt sig för någon av dessa? Vore kul med kontakt!

Spanien
2005-05-04 23:25   Sandra
Hej! Jag ska till Spanien och plugga i höst, har bokat idag :) Hör av dig så kan vi diskutera! MVH Sandra sandrahansson@hotmail.com

Spanien
2005-05-22 22:20   Tabbe
Tjena, jag ska ner till Torrevieja, närheten av Alicante. Om du inte är ute efter jättestäder så kan de varmt rekommenderas. Drag i nattlivet, men finns gott om lugna platser. Vädret är det stabilaste i hela spanien. Hör av dig om du undrar något! Tabbe@TheWave.se

Sevilla
2005-07-20 15:36   Mea
Hej, Jag har pluggat 7 månader i Sevilla. ÄLSKAR den stan, man kan inte göra annat. Kärlek vid första ögonkastet! Läste på Don Quijote. /// Mea

Spanien
2005-08-13 22:46   Isabelle
Hej! Jag är i full färd med att försöka bestämma mig för resmål/skola inför den mest troligt kommande språkresan till hösten...känner att det är lite småbrottom om jag inte ska komma iväg allt för sent. Jag har också funderat på Sevilla, Granada, Cádiz och även Málaga. Skulle vara skönt med lite tips till en beslutsångestdrabbad själ=P Är det någon som ska dra ner till España till hösten? Vore kul med kontakt! Msn: zunshinegirl@hotmail.com / Isabelle

varit i Malaga
2005-08-16 23:31   Johanna
Hejhej! Det är inte lätt att sitta i Sverige och bestämma studieort. Men alla städer är bra på sina olika vis. Men mest är det väl vad man gör det till. Jag är övertygad att du kommer ha det underbart oavsett vilken stad du åker till. Jag har pluggat i Malaga och kommer åka tillbaks dit om nån vecka. Det är en bra stad att leva i. Bra läge med närhet till många andra intressanta ställen att besöka. Granada, Nerja, Ronda, Gibraltar, Cadiz ligger inte långt bort. Lycka till!

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀