Vart i Spanien ska man åka? - Forum

2006-07-31 15:26   Maria
Hej!! Jag tänkte åka och plugga spanska i spanien i höst, men kan inte bestämma mig riktigt för vart.... Funderar på Salamanca, Sevilla, Granada eller Valencia. Är det någon som har nåt bra tips om vilken stad/skola som är bäst? Tack på förhand!!//Maria

Ang: Vart i Spanien ska man åka?
2006-09-01 17:19   Linda
Hejsan! Precis som du så tänker jag åka till Spanien nu i slutet av september och plugga. Den stad jag har hört mest positiva saker om är helt klart Granada, så dit har jag i alla fall bestämt mig för att åka. Ska vara en otroligt vacker stad, mycket olika saker att göra och en "varm" stad på så sätt att den inte är så stor och det är lätt att få kontakt med människor. Du kanske redan har bestämt dig för vart du ska åka? MVH Linda Persson

Ang: Vart i Spanien ska man åka?
2006-09-14 11:30   Maria
Hej Linda.. Jag har inte riktigt bestämt mig o så ännu .. vilken förmedling ska du åka med?? Maria

Ang: Vart i Spanien ska man åka?
2006-09-14 11:53   Linda
Hej igen! Jag ska åka med spanska institutet. www.spin.se. Åker den 23:e september. MVH Linda

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀