utbildning i spanska - Forum

2006-01-09 13:20   viktor fallope
HEJ Jag vill studera spanska i spanien. Jag har gymnasie betyg och gått vuxen utbildning.Jag har inte gått nån spanska kurs här i sverige tidigare.Hur ska jag ta mig till väga för att kunna hitta rätta utbildningen för mig?

Ang: utbildning i spanska
2006-01-15 17:14   Niko
Hej! hmm, undrar vad du menar med "rätt utbildning" om du ska läsa spanska? hur många veckor du ska läsa eller vad menar du? Jag föredrar att du ska ringa ett språkföretag och pratar med dem om det och sen berätta lite vad du vill ha ut av vistelsen i spanien så kommer dem hjälpa dig att orientera dig rätt i djungeln, vilket det faktiskt är. Själv drar man till Alicante för studier i 13 veckor... börjar från scratch jag med! Hör av dig om det är något mer! mvh Niko

Ang: utbildning i spanska
2006-01-15 17:51   viktor fallope
Tjena niko jag har fixat det mesta jag åker juni i 13 v till o börja med i malaga.När åker du till alicante? hälsn viktor

Ang: utbildning i spanska
2006-01-16 08:00   Niko
hej! härligt, blir nog bra... Jag åker till Alicante 27 februari... längtar ska jag säga dig! Lycka till i Costa Del Sol! mvh Niko

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀