studera i barcelona! - Forum

2005-09-23 09:14   Mina
hej! jag har tänkt att läsa spanska i barcelona ht/vt 06. jag har kollat lite skolor men jag tänkte kolla om någon har några bra tips! mvh Mina

Ang: studera i barcelona!
2005-10-01 12:34   Karin
Hejsan! Jag har också planer på att åka till Barcelona o plugga spanska. Tycker don Quijote låter bra. Har hört att det e bra o åka genom Blueberry. Åker du själv eller? Hör gärna av dig om du vill! MVH, Karin

Ang: studera i barcelona!
2005-10-02 15:31   Mina
hej! jo jag har också läst om don quijote. låter som en bra skola och centralt. hur länge har du tänkt att plugga spanska där? jo än så länge är det väl planerat att jag ska åka själv. det är ganska långt kvar. hur har du tänkt dig? har du läst mkt spanska innan? mvh Mina

Ang: studera i barcelona!
2005-10-03 14:33   Barcelona
Hej; Om du inte har bestämt dig kan du gärna titta in på vår skola i Barcelona. www.ambricol.es eller www.spanska.com MVH Spanska Institutet, José Helllberg i Falguera

Ang: studera i barcelona!
2005-10-08 21:16   Alexandra
Hej karin såg ditt inlägg och undrar när du reser ner? Jag är en tjej som är sugen att åka ner till Barcelona men hittar ingen att åka ner med. Om du vill kan du höra av dig till mig alexandra_lazic@hotmail.com MVH Alexandra

Ang: studera i barcelona!
2005-10-09 20:01   Karin
hej! jag vill plugga kanske 8 veckor o sedan stanna o jobba om jag trivs. när planerar du att åka? jag vill åka ganska snart. jag har läst spanska två år, för två år sedan så jag har glömt mkt. har du läst mkt? mvh, karin

Ang: studera i barcelona!
2005-10-11 12:41   Mina
jaha.. jag har inte tänkt att ¨åka förräns nästa år. tänkte också läsa i kanske 8 veckor. sen tänkte jag hitta ett jobb och stanna där i minst ett halv år. jag har läst spanksa i ca 6 år. men det har inte vart så avancerat. jag hoppa av innan steg 5. mvh Mina

Ang: studera i barcelona!
2005-11-11 16:36   Al
Hej karin undrar om du dragit ner till barcelona ännu skulle vara kul att ta sällskap ner

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀