språöresa till spanien - Forum

2006-04-26 18:25   Sofia
Hej sitter och funderar på att åka till Spaninen och läsa spanska till hösten. 13 v eller längre. Nån som varit på sån resa?, är det värt att fara, lär man sig mycket? Bästa stället att fara till? väldigt tacksam för svar håller på att grubbla ihjäl mej!=)

Ang: språöresa till spanien
2006-04-27 21:47   Jennie
Hejsan! Jag tycker verkligen du ska ta chansen att åka iväg, det är ju en jättebra erfarenhet och förhoppningsvis lär man sig en hel del! jag har också planer på att åka till hösten och plugga spanska. /Jennie

Ang: språöresa till spanien
2006-04-28 00:01   jp
Hejsan, jag heter Johan och starkt rekomendera Barcelona eller Alicante. Jag har vart på båda ställerna och studerat spanska. Om du ska studera i 13 veckor eller mer så kommer du garanterat lära dig en hel del spanska. Jag var nybörjare när jag först åkte till Alicante och efter 6 veckor så kunde jag hänga med bra på lektionerna och prata å skriva helt ok. Jag vet inte vilka förmedlare du tittat på men jag valde mellan avista.nu och lango.se men valde till slut att boka med lango för de svarade snabbt och hade bra priser. Hoppas verkligen du åker för det är det bästa jag gjort. Lycka till!

Ang: språöresa till spanien
2006-07-18 10:57   Frida
Hej! Jag ska också ner till Spanien för att plugga spanska, har du hunnit betämma dig ännu? Annars så hör av dig så kanske man kan åka till samma ställe. Skulle ha åkt med 2 kompisar som bangade =( Men jag vill verkligen åka så jag drar nog själv men vet att man kan ju alltid åka ner dit med ngn så man känner sig lite mer trygg iaf =) Mvh Frida L (fridis_tidis@hotmail.com)

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀