Språkresa till Malta - Forum

2006-04-13 07:47   mac
Hejsan! Jag heter Marcus och har precis vart på Malta och pluggat engelska vilket jag starkt kan rekomendera till alla er som vill plugga språk utomlands. Skolan EC var väldigt bra, trevliga och kunniga lärare samt att de organiserade trevliga utflykter så man fick se mycket av Malta. Jag bokade min språkresa genom www.maltaexperten.se som var kalasbra då de dels var billiga och finns på plats så man fick träffa några av de som arbetar där vilket kändes väldigt tryggt och kul. Jag längtar tillbaks redan nu!!!! Om någon funderar på att åka ner till Malta och vill veta lite mer så är det bara att dra ett mail till mig marcus_mac10@hotmail.com Glad Påsk!

Ang: Språkresa till Malta
2006-12-26 16:12   blomman
Hej tyckte det lät intressant som du berättade,var även inne o tittade på den hemsidan du angav.en fråga bara,hur långt innan måste man boka resan?alltså sista anmälningsdagen till skolan,,hur länge stannade du?!och hur bodde du? tacksam för svar

Ang: Språkresa till Malta
2007-02-01 10:20   marcus
sorry för ett så sent svar. Det finns inget sista datum för att boka utan det beror på om det finns platser kvar på kurs och boende. Men om du ska ansöka om studiemedle frpn CSN som jag gjorde är det bra att vara ute i god tid..tror de vill ha en månad på sig iaf. Jag bodde i delad lägenhet vilket både jag och många andra tyckte va det bästa alternativet. Hör av dig om du har fler frågor. marcus_mac10@hotmail.com ha det gott

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀