Språkresa till Hawaii eller New york? - Forum

2010-10-16 09:06   Marika

Hej!
Jag är sugen på att åka iväg på språkresa och läsa i Engelska i antigen Hawaii eller New York. Tänkte höra om någon annan också är sugen på att dra iväg? Tänkte åka nästa höst kanske, beror på pengarna. Finns det någon annan som har åkt iväg på språkresa på samma ställe så vore det jätte kul att prata om upplevelsen? :)

Mvh
/ Marika


RE: Språkresa till Hawaii eller New york?
2010-11-14 15:37   kristin

Hej Marika!
Jag funderar på att läsa engelska i new york! jag har dock tänkt att åka i vår, runt april-maj! Skulle vara jätte kul att åka tillsammans med någon!
Mvh Kristin


RE: Språkresa till Hawaii eller New york?
2010-11-14 15:44   kristin

Hej Marika!
Jag har tänkt att läsa engelska i New york! Dock har tänkt åka till våren, runt april-maj. Skulle vara jättekul att åka tillsammans med någon! Men du kanske främst vill åka nästa höst?

Mvh Kristin


RE: Språkresa till Hawaii eller New york?
2010-11-30 18:46   kristin

Jag går i skolan och min kurs slutar i början av april så därav den perioden! och om man vill till New York känns det även som en väldigt härlig period vädermässigt osv. Men inget datum eller så bestämt, mest tankar än så länge! Jag tänkte nog någonstans mellan 6-8 veckor. Har du några tankar på längd med mera?

Mvh Kristin


Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀