Språkresa SPANIEN! Valencia, Alicante eller Barcelona? - Forum

2006-07-18 10:37   Frida
Hej! Jag är på väg till Spanien för att läsa en språkkurs på iaf 13 veckor. Skulle ha åkt med 2 kompisar som bangade :( Måste bara åka iväg, har kollat mycket på Valencia och Alicante och har funderingar på Barcelona... jag gillar när det händer saker hela tiden men tänkte att Barcelona var för stort. Finns det ngn som varit på dessa ställen och kan jämföra? Finns det NÅGON som också är på väg dit ner? Har inte bokat ngt ännu men ska göra så snart som möjligt. Resesällskap vore trevligt + att man kan dela rum då. Hör av dig på mailen! =) Mvh Frida L (fridis_tidis@hotmail.com)

Ang: Språkresa SPANIEN! Valencia, Alicante eller Barcelona?
2006-07-19 12:33   marri
jag ska åka ner till Alicante till hösten och vara borta i ett halvår, börjar den 2 oktober på alicantes universitet. Jag har redan bokat, genom Avista vilket jag tyckte var det bästa. Hade varit trevligt med resesällskap:)

språkresa!
2006-07-22 22:26   Hanna
Tjenare! Jag och en polare funderar starkt på Spanien i oktober. Båda är vill bort från Sverige och erfara nåt nytt. Vi har inte bestämt var vi ska åka eller med vilken språkarrangör eller vad man säger. har du nåt tips på nåt? Vi är öppna för förslag! Hälsningar Hanna

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀