Språkresa New York Hösten 2013 - Forum

2013-02-24 14:36   Vendela
Hej! Jag har tänkt att åka iväg till New York i höst och plugga engelska i ca.8 veckor. Det skulle vara kul att höra lite från någon som har gjort en liknande resa vad man ska tänka extra mycket på osv. Vilken språkskola som är bäst och vart man ska bo. Sen undrar jag om det är någon annan som har tänkt att åka iväg i höst? I så fall får ni jätte gärna maila mig!

RE: Språkresa New York Hösten 2013
2013-03-12 15:01   stephanie

Tja!

Vad roligt! Har liknade funderingar om hösten, har funderat på både LA, Miami och New York och kollat runt på många skolor men inte riktigt kommit fram till något, skulle vara toppen men info!


RE: Språkresa New York Hösten 2013
2013-04-16 09:24   Vendela

Vad roligt! Har du tänkt att åka med någon organisation eller boka på egen hand? Jag har kollat in språkskolan Rennert i New York och De Hirsch residence :)


RE: Språkresa New York Hösten 2013
2013-05-01 22:09   as

Såg denna tråd nu:) Jag är jätte inne på att åka på en språkresa till hösten antingen miami new york eller la :) ja maila precis blueberry:) så jag ahde tänkt att åka med en organisation tror att det blir enklare så:) fast har inte bokat enu men e iallafall as sugen:) Men tanken på att åka själv gör mig as nervös:( Så skulle vara kul om det fanns fler som ville haka på:) Hör av er om ni e intresserade:)


RE: Språkresa New York Hösten 2013
2013-07-13 19:51   Jennie adolfsson.

Miami hade varit sjukt häftigt! Har du någon aning hur man ska göra? :)


Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀