Språkresa i Alicante - Forum

2005-01-15 14:16   Annika
Jag är en tjej på 21 år som ska åka till Alicante på språkresa i 13 veckor. Jag åker med SI språkresor och jag undrar om det är någon annan som har åkt med dem tidigare som kan berätta lite. Jag kommer åka i mitten av april och skulle gärna vilja veta om det är någon annan som också ska till Alicante vid den tiden. Kanske kan vi ta sällskap? MVH/Annika

RE: Språkresa i Alicante
2008-08-16 14:55   gleeka
hejsan ! har du åkt med dom och rekomenderar dom för jag har en resa bokad emd dom till barcelona man vill som vara säker att det är ett bra val av företag :D kram

RE: Språkresa i Alicante
2008-08-23 14:31   Annika
Hej hej! Japp, 2005 åkte jag med dem till Alicante i 3 månader. Det var det roligaste jag varit med om, skolan var bra, jag hade god kontakt med Si, och de hjälpte mig när jag hade blivit rånad där nere så att jag fick ut pengar på försäkring mm. Jag har inget negativt att komma med angående SI, det var Linda Anderberg som var min kontakt där och hon var verkligen toppen! Ha det så roligt i Barcelona! MVH/Annika

RE: Språkresa i Alicante
2008-08-25 10:32   gleeka
å tack så mkt :) vad roligt, jag tror det kommer bli en superrolig tid där :)

RE: Språkresa i Alicante
2010-02-17 22:14   Amanda
Hej! Jag ska till Alicante 3 maj och plugga i 12 veckor :) Jag åker med Blueberry, det var billigt och verkade bra. Vad heter skolan du ska gå på?

RE: Språkresa i Alicante
2010-03-15 20:44   joakim
hej! jag ska till alicante den 7e juni och vara där i 12 veckor. Jag åker med Avista.. Vilken skola ska du läsa på? Jag ska vara på proyecto espanõl. kram

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀