Språkresa EF Los Angeles - Forum

2009-10-22 19:45   zikka_zikka@msn.com
Hej! Jag har funderat jättelänge på en språkresa till Los Angeles. EF ringde mig idag, vilket gjorde att jag blev ännu mer motiverad. Just nu jobbar som lite som personlig assistent så jag ska spara spara och spara mina pengar så jag förhoppningsvis kan åka nästa år! Jag undrar om det är någon mer som funderat på att åka dit? Är det någon som har varit där, eller rest med EF? Hur var det? Tell me everything! Kram Jessica

RE: Språkresa EF Los Angeles
2009-10-26 16:28   JosefineN
Hej! Det låter lite som att du och jag har samma planer:) Jag kan dock inte spara några pengar eftersom jag ännu inte har något jobb.. men de är bara att fortsätta söka! Jag skulle ju helst vilja åka imorgon! heheh men det kommer ju aldrig bli av.. sen har jag inte ritkigt fattat kraven för att kunna åka? har du någon aning? MVH / josefine

RE: Språkresa EF Los Angeles
2009-10-26 16:41   TobiasS
Hej Jag är jävligt intresserad av att åka till USA för att plugga. Har kollat ganska mycket och bestämt mig för att åka till LA med EF till sommar/höst -10. Det skulle va jätteroligt om du berättade lite om dina planer, antingen här på forumet, PM eller mail. Ha det bra sålänge /TobiasS

RE: Språkresa EF Los Angeles
2012-01-02 20:38   Idaa

Jag reste med STS i somras dock inte till USA men till Jersey. Jag hade det jättebra. Trevliga, roliga ledare som lyssnade på vad man hade och säga. Jag rekommenderar STS starkt då jag också har hört massa dåligt om EF. T.ex. att det tillkommer kostnader hela tiden, ledarna har ingen koll osv.


RE: Språkresa EF Los Angeles
2017-11-09 12:56   KlaraN
Hej Jessica!
Kom du iväg på språkresan till LA? Jag hoppas verkligen det! Om du gjorde det, hur va den? Hade vart jättekul att höra om andras språkresor! Har själv varit på ett par resor själv och delar gärna med mig av dem om någon är intresserad!

Jag har vart på språkresa med EF till Japan och Isle of Wight!

Glad torsdag!

KRAM :D

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀