Språk Resa till Barcelona - Forum

2007-04-19 18:23   IT
Hej i Slutet av Aug åker jag språkresa till Barcelona och ska bo där i 6 månader. Det är via STS språkresor. Någon annan som ska åka dit? Nu till min andra fråga. Är det lätt och skaffa jobb där? typ cafe, rest, och klubb jobb? Någon som känner behov utav personal, så säg gärna till. Jag jobbar inom Restaurang yrket. Ni som har varit på språk resa tidigare. Kan ni inte berätta hur det var? Det var allt IT

Ang: Språk Resa till Barcelona
2007-05-09 20:41   Rim
Hejsan! Jag ska åka till Barcelona i höst! Hur gammal e du? Vad har du för intressen? Kanske vi har ngt gemensamt? Jag e 23 årig tjej som tycker om shopping dans o parta m.m. tycker det ska bli väldigt spännande att åka till Spanien och lära mig massa nya saker o träffa nya människor :) /Rim

Ang: Språk Resa till Barcelona
2007-05-17 23:41   Ixxx
Hej Rim Vad kul att du också åker ner. Vilken skola ska du plugga hos? Jag e 25, bor i Falkenberg. Du har samma intressen som mig ;) Älskar och träffa nytt folk, shoppa, äventyr, Festa, galenskap måste man hitta på, annars e det inte kul. Jag ser fram emot det jätte mycket, vill att sommarn ska gå jätte fort. När börjar din utbildning? Maila mig gärna. jobbar på en färja, så jag e inte online på denna sida så mycke, eller adda mig Dovelamore_m@hotmail.com Ciao

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀