Spanska i Havanna / Kuba - Forum

2006-02-25 10:34   Sara
Hej! Ska åka till Havanna i sommar och läsa spanska. Undrar om det är någon som har erfarenhet av att studera spanska på Kuba, eller kanske bara har några goda tips att dela med sig av? Om det är några andra som tänkt åka till Kuba i sommar kan ni väl höra av er! Sara

Ang: Spanska i Havanna / Kuba
2006-04-04 23:04   Amanda
Hallo! Är en 20årig tjej som länge tänkt att åka till Kuba och plugga spanska men vet inte när, skulle kunna åka i sommar måste bara få ändan ur vagnen =) Vore jättebra att få veta lite hur du fixat resan, vilken språkskola, boende osv. Du får gärna skriva till min mail: mandolinen_@hotmail.com kramar

Ang: Spanska i Havanna / Kuba
2006-04-19 16:47   ns
Hejsan! Sökte på Google "plugga spanska + kuba" och hamnade på så sätt här och såg ditt inlägg. Jag planerar att åka till Kuba i sommar och plugga spanska. Har börjat kolla upp lite grejer och har fått lite tips. Har du bestämt dig var på Kuba du ska plugga, vilken skola? När åker du och hur länge planerar du att vara där? Om du vill får du gärna skriva till min mail så kan vi utbyta tips och ideér. nancysvensson@hotmail.com Hälsningar Nancy

Ang: Spanska i Havanna / Kuba
2006-04-21 09:37   kinna
hej jag skulle också vilja plugga spanska på kuba jag undrar om du kan ge mig lite tips tex. vilka utbildningar som är csn berättigade etc. mvh katarina gieth

Ang: Spanska i Havanna / Kuba
2006-04-21 11:14   Sara
Hej! Tror tyvärr inte att några språkkurser är csn berättigade, men detta vet nog den kubanska ambassaden mer om... Lycka till!

Ang: Spanska i Havanna / Kuba
2006-11-02 10:30   maja
hejsan! Jag såg att du skrev om en planerad resa till Cuba... Blev den av, och hur var det? Det är ju nämligen så att vi är några som vill åka dit, men vi vet inte när och hur vi ska göra pga. andra planeringar! Är det värt att åka dit? (hmm dum fråga..) / maja

Ang: Spanska i Havanna / Kuba
2006-11-02 21:42   Sara
Hej! Ja, jag reste till Havanna/ Kuba i somras och skulle varmt rekomendera er att åka dit. Eftersom jag ville kombinera semestern med att läsa språk valde jag att läsa spanska vid "Sprachcafe", en skola som bla språkpunkten sammarbetar med. Avslutningsvis så kan jag helt klart säga att det var värt att åka dit. Hoppas att du fick svar på nga av dina frågor.

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀