plugga spanska - Forum

2004-11-17 15:32   Natalie
Hej, jag har tänkt att plugga spanska någon gång efter jul och helst då i Barcelona. Finns det någon som har tänkt göra samma sak så kan du höra av dig. Skulle kanske gå att dela boende. Jag är 22 år och bor i Stockholm

re: plugga spanska
2004-11-18 22:02   Bahare
Hej Natalie, jag är oxå en tjej på 22 från Sthlm, som ska plugga spanska i BCN i vår.. jag kommer åka ner om 2 veckor för att börja mina studier den 6:e dec. Jag har en jättefin och modern lägenhet i centrala BCN bokad från den 17:e dec och söker ngn som vill dela den med mig. Vill du ha mer info. så maila mig omgående. Jag kommer att plugga på Don Quitjotte där nere. Hoppas att höra från dig. /Bahare

re: plugga spanska
2004-12-09 22:45   johanna
Hej! Jag ska plugga i Malaga från mars. Har du bokat kurs till Barcelona?

re: plugga spanska
2005-01-02 19:56   Nathalie
Hej hej Natalie! Jag är en tjej från Malmö på 19 år som ska till Barcelona i feb/mars. Jag har inte bokat än men har bestämt mig för International House och ska nog boka boende genom de med. Hör av dig om du fortfarande ska dit! /Nathalie

Skall till barcelona i november...
2005-09-07 22:14   Sofia
Hej! Jag såg ditt inlägg om stt du skulle plugga i Barcelona och hade ev. boende. Jag är en tjej på 24 år som ska dit och plugga 1 fyra veckor i november. på Don Quijote. Mvh Sofia

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀