Plugga spanska - Forum

2004-10-08 17:55   Linda
Hej! Jag läser tredje året på gymnasiet och tar studenten till sommaren. Därefter ska jag läsa flervetenskap i mäniskliga rättigheter. Men jag funderar på att först ta en paus och åka till Kuba eller Spanien för att lära mig spanska. Jag undrar om någon känner till vad det kostar att plugga spanska i ett halvår på Kuba eller i spanien, vilken skola är bra och kan man få studiemedel? Även roligt om någon som tänker göra något liknande vill höra av sig till mig! Linda

re: Plugga spanska
2004-10-22 18:34   henke
hej, Om du har gått ut gymnasiet så kan du få studiemedel för att plugga spanska i spanien (inte på kuba). Kolla på www.bt-language.com Där finns uträkning på vad man får över i månaden när man pluggar med CSN. jag jobbar som sverigerepresentant för BT-Language, om du har fler frågor så hör gärna av dig. Henrik henrik@bt-language.com

re: Plugga spanska
2004-12-09 22:47   Johanna
www.blueberrysprak.nu det är en språkförmedlare med bra priser. Personalen där är jättebemötliga och svarar på alla dina frågor.

re: Plugga spanska
2005-04-11 11:47   sandra
Linda dewt är längesen du skrev ditt inlägg, men jag skulle väldigt gärna vilja ha kontakt med dig då jag har samma planer! MVH Sandra. Maila om du ser det här.

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀