Plugga i Sydamerika? - Forum

2005-11-08 17:57   Bella
Hej, tänkte dra t sydamerika nästa höst å plugga spanska, bland annat. Men har inte kommit så långt i planeringen än =) Tänkte om det e nån där ute som har liknande planer så kanske vi kan byta lite tips? Annars skulle d va trevligt me sällskap på resan ;-) Hör av er! kram kram

Ang: Plugga i Sydamerika?
2005-11-29 19:43   linda
Hej Bella. Har samma funderingar som du.. men urvalet är stort och det är svårt att välja vart man ska åka. jag skulle dessutom vilja kombinera mina studier med volontärarbete. Göra någon nytta:) hittar du bra skolor, resor etc hör gärna av dig! Åker nog nästa höst jag med. Linda

Ang: Plugga i Sydamerika?
2005-12-07 17:21   Bella
Hej Linda! Det jag hittat som verkar passa mig bäst är Gateway College (www.gatewaycollege.com), de ordnar utbildningar i flera länder i Sydamerika och även Mexico. Vad e det du har tänkt plugga för nåt? Ja vill först å främst lära mig mer spanska, men vill även läsa andra kurser, men har inte riktigt kollat vad det finns å så. Ett litet problem är att GC bara har sin webbsida på norska =( men ja väntar just nu på att få en katalog om utbildningarna på svenska. Har du själv hittat nåt som låter bra då? Du kan svara på min mail, d blir enklare =) isabelle826@hotmail.com Vi hörs, Bella

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀