Perfekt studentboende i Barcelona - Forum

2010-01-21 12:32   Jennifer Olsson
Jag hyr ut min lägenhet i Barcelona, med goda kommunikationer till Las Ramblas, barceloneta, plaza catalunya, born, grácia, sagrada familia. Många rum, grupper möjliga. Hyrs ut för dagar, veckor eller månader. Nära centrum, terrass, Airco, internet, kassaskåp, utrustat kök m.m. Priser från 20€/natt per person eller 300€/månad per person! Hör av er om ni har frågor!

RE: Perfekt studentboende i Barcelona
2010-05-05 20:40   maja
Hej! Jag kommer vara i Barcelona under Juli och är intresserad av ett rum. VAr ligger din lägenhet? Jag kommer läsa i Gracia. Går det att gå eller cykla eller är det kollektivtrafik som gäller? Mvh Maja

RE: Perfekt studentboende i Barcelona
2010-05-20 13:27   shanaz
Hej! Jag vill hyra ditt rum under hela nästa termin (HT10). Jag ska skriva mitt projektarbete i Universiteta De barcelona. Undrar om det är möjligt? MVH Shanaz Tofiq

RE: Perfekt studentboende i Barcelona
2010-07-20 00:22   söker boende i Barca

Hej jag ska läsa i Barcelona HT10 och söker ett rum med schysst läge....hur ser det ut? nån som har tips?

Peace
Hanna


RE: Perfekt studentboende i Barcelona
2010-10-03 16:58   Lena

Hej!
Jag är intresserad av ett boende i Barcelona dels vid kortare veckoresor när hösten är som gråast men även för en längre period då jag går på kurs. Ditt erbjudande verkar vara ett perfekt alternativ.

Om man vill boka rum för en månad hur gör man? Hur långt i förväg bör man kontakta dig?

Vänlig hälsning
Lena Sjöström
lenasjostrom@ymail.com


RE: Perfekt studentboende i Barcelona
2011-08-19 23:33   Sofia

Hej!
Jag är väldigt intresserad av att hyra din lägenhet (eller om du har några andra tips.) Kommer plugga i Barcelona VT12 alltså januari-april. Skulle gärna vilja veta adress och lite så. Vore guld värt om du kunde höra av dig till mig.

MVH,
Sofia
sofiawiklund@live.com


RE: Perfekt studentboende i Barcelona
2011-09-04 12:46   Emelie

Hej!
Jag kommer att åka ner nu i höst för att läsa spanska i ca 3 månader och letar nu efter ett boendealternativ till det skolan själva annordnar.
Om det fortfarande är aktuellt för dig att hyra ut och om du med så kort varsel har något ledigt så får du mer än gärna höra av dig!

Vänliga Hälsningar
/Emelie

emelie_hermansson@hotmail.com


RE: Perfekt studentboende i Barcelona
2011-11-23 13:05   Emelie

Hej! Jag ska studera på uic Barcelona vt 2012 mars till juni din lägenhet finns ej ledig då eller? Mvh emelie


RE: Perfekt studentboende i Barcelona
2012-01-04 21:40   Jessica

Hej!
Jag ska studera till hösten 2012, start i oktober. Hur ser det ut med din lägenhet då?
Ska studera i 4 år, men söker en bra startlägenhet.

Mvh Jessica


RE: Perfekt studentboende i Barcelona
2012-11-05 21:39   karolina och anna
Hej! Vi är två studenter som kommer att gå på cirkus skolan i 2 år,minst. Vi behöver en lägenhet från och med 1 December. MVH Karolina och Anna

RE: Perfekt studentboende i Barcelona
2012-11-17 10:25   Ida Pettersson
Hej, Jag ska studera i Barcelona nu våren 2013 och undrar om det finns ngt rum ledigt då? Mvh// Ida

RE: Perfekt studentboende i Barcelona
2015-11-14 17:13   Chely
Jag har en systerson som ska göra sin gourmetexamen i Barcelona under tre månader. Han behöver ett rum nära Roseló gatan. Om du är intresserad kontakta mig

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀