Peking, sept 2011 - Forum

2011-02-15 18:50   Anna.

Hej,
jag har funderat länge nu på en språkresa till Peking nu i höst och tänkte höra om det är nån som är sugen på att följa med? Vore så mycket roligare (och mindre nervöst) om jag hade någon att planera och resa tillsammans med. Själv heter jag Anna, är nitton år, tog studenten i våras. Jag har inte bestämt mig än för vad jag vill göra med mitt liv och har alltid varit lite sugen på Kina. Så nu är det dags att ta tag i det och uppleva ett nytt land, ny kultur och lära sig ett helt nytt språk. Känner du dig sugen på att följa med eller har varit iväg själv och har tips så hör av dig :)

//Anna


RE: Peking, sept 2011
2011-05-23 14:37   Daniel

Tja Anna jag har också varit väldigt sugen på en språkresa till kina, shanghai dock, men ändå..
vi skulle kunna utbytta lite info och ideér, för mig så skulle det vara hjälpsamt allafall.
Jag har jätte svårt att hitta stipendier/fonder man kan söka för att få hjälp med alla kostnader efter som jag inte kan få av CSN, vet du nått så säg gärna till..
Ha de!


Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀