Peking 2011 - Forum

2011-02-15 19:04   Anna

Hej,
Jag har nu under ganska lång tid varit intresserad att åka till Peking och läsa kinesiska och tänkte höra om det är någon som är sugen på att följa med. Det skulle vara så mycket roligare (och mindre nervöst:P) om det fanns någon att planera och resa med. Själv heter jag Anna, är snart 20 och tog studenten i våras. Har länge känt draget till Kina och nu känns som enda gången i livet det finns tid till det. Så om du känner dig sugen på att följa med eller om du har åkt tidigare och vill dela med dig av lite tips så hör av dig :)


RE: Peking 2011
2011-03-02 15:56   Lee-Anne

Hej skulle vara roligt. Jag kan kinesiska/ Lee-Anne 17 årig tjej . Ps jag är galen i Kina jag älskar Peking o vill åka dit


RE: Peking 2011
2011-03-02 20:51   Diana Shangguan

Hello Anna and Lee-Anne! I'm from China and now studying in Lund university. My master thesis is about learning mandarin and travel to China. If you're interested in it and would like to contribute to it, please contact me by neverland0624@hotmail.com. Tack så mycket!! :)


Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀