Paris, våren 2007 - Forum

2006-11-07 19:46   Adis
Jag åker till Paris i Januari för att plugga på Sorbonne. Finns det någon som kan tipsa om boende. Allt jag hittat ligger runt 700-900€/mån, men då kan man bo två. Så om någon är intresserad så hör av dig. Jag är en 24årig Lundastudent som bor i Malmö.

Ang: Paris, våren 2007
2006-11-27 11:56   Sara
Hej, jag heter Sara, är 24 år, och ska troligtvis också plugga franska på sorbonne till våren 2007. Skulle vara kul att hålla kontakten! Jag är nybörjare och tror att kursen som heter T4 skulle passa mig bäst. Vad planerar du att plugga?? Vänliga hälsningar, Sara

Ang: Paris, våren 2007
2006-12-10 21:43   Prisca
Hej hej! Jo jo, det är dyrt i Paris. Och inte bara boendet. Men kolla svenska kyrka, skriv en annons till de. på plats brukar det ordna sig, speciellt då du kommer att gå i sorbonne. appartager.fr är en sida där man kan hitta lyor att dela. pap.fr och fusac.fr är bra sidor för lägenheter. den senare är en tidning som man hittar överallt i paris. Lycka till! Vill du få Gratis prylar? Gå in på och ange mig som referens! http://gratisgen.se/?ref=45467

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀