Montpellier vårterminen -09 - Forum

2009-01-17 13:20   Josephine
Hej! Jag ska studera franska i Montpellier på skolan Odyssea nu i vår och undrar om det finns några andra som ska till Montpellier och studera franska? Vore kul att komma i kontakt med er Josephine

RE: Montpellier vårterminen -09
2009-07-09 11:40   nazanin
Några månader senare.. Hej! Jag funderar på att åka till Montpellier i höst. Men alla språkkurser jag hittat är så fruktansvärt dyra! Jag har varit i Paris och pluggat franska i åtta månader, och där var språkkurserna billigare vilket jag tycker är väldigt konstigt. Hur är det med skolan du går på nu? Värt priset? Åkte du med en förmedling eller fixade du allt själv? Och vad tycker du om Montpellier i övrigt? Skulle vara så himla skönt att få höra lite info från någon som är där. Ha det bra! Nazanin

RE: Montpellier vårterminen -09
2009-10-20 10:20   Karin
Hej! Jag har tänkt åka och plugga franska i vår och funderar på Montpellier... tycker det är så sjukt svårt att välja en stad men det känns som att det är en hel del andra saker man måste väga in som kursavgift, boende osv. Josephine - har du boende eller letar du fortfarande? Vilken skola ska du plugga vid? Ha det bra! :)

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀