Letar språkresa - Forum

2004-11-01 15:42   Felicia
Hej, jag är en tjej på 14 år som hade tänk att fara på språkresa i sommar. Jag vill jätte gärna lära mej bättre engelska och å jag tänkte att de va kanske nån här som har varit på en språkresa nyligen som kunde berätta hur de va. De jag också har tänkt på nu när jag kollar runt efter en resa är ju att alla är så fruktansvärt dyra..är de ingen som har hittat nån till ett rimligt pris...för en del språkresor skulle man ju kunna fara på utlands semester 3 lr 4 grr... Men men är de nån som vet om nån språkresa som är hyfsat billig skulle helst vilja fara till Malta men de tvittar egentligen.. Ni kan ju höra av er.. MVH Felicia

re: Letar språkresa
2004-12-09 11:24   sofia
om du vill lära dig språk kan jag tipsa om rotary. de har både läger o sommarutbyten/utbytesår till bra priser. lycka till!

re: Letar språkresa
2005-02-08 20:42   fanny
hej felicia! jag har tyvärr inga svar på frågorna, men jag ville bara ha kontakt med någon som ska åka på språkresa, jag ska nog också göra det i sommar, men själv.. kan vi kanske prata lite? jag är också 14 år och bor i stockholm, du kan ju skriva till mig om du har lust, typfanny_@hotmail.com /Fanny

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀