LA i höst - Forum

2012-04-14 19:54   Johanna Lundkvist

Hejsan! Har funderat på att åka på en språkresa till LA nu i höst. Har tänk att åka nångång i september och stanna kvar tills november. Någon med erfarenhet som kan berätta lite? Undrar också om det är någon annan här som åkt med blueberry, EF eller avista? Har lite svårt att bestämma mig för vilka jag ska åka med.. Någon annan här som också planerar för att åka till LA? :)


RE: LA i höst
2012-04-16 09:20   anna

Hej, planerar att åka till San diego. Då man får läsa språk på deras skola san diego state! Du har bestämt dig för La? Jag tänkte åka till hösten, i början av nov..


RE: LA i höst
2012-04-17 18:10   Johanna Lundkvist

Har faktist också funderat på San diego! :) Har inte riktigt bestämt mig vart nånstanns jag vill, men vet att jag vill till karlifonen iallafall. Har du hittat skolan själv eller är det via ett bolag?


RE: LA i höst
2012-04-18 22:46   anna

såg den finns via blueberry bla, San diego state University! Kul att dom lagt språkursen på ett stort universitet, vet att dom flesta andra språk utbildningarna ligger på mindre skolor Du kan maila mig om du vill surra mer om saken :) / Anna agruff@hotmail.com


RE: LA i höst
2012-08-28 14:26   Lina

Jag har också kollat lite på San Diego nu i höst.. Har du bestämt dig?


Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀