Franska i Aix - Forum

2005-12-17 16:00   Peter Junehag
hej, är det någon som ska läsa franska i Aix, och vill upplysa mig om vilket sorts boende som är bäst? Eller alt. är intresserade av att dela en lägenhet, maila mig gärna till: peter_junehag@hotmail.com

Ang: Franska i Aix
2006-02-26 00:16   Anna
Hej! Jag hade tänkt åka till Aix och plugga franska i april och letar också efter någonstans att bo som inte är alltför dyrt, eftersom språkreseförmedlingarna tar ganska hyfsat betalt för boende. Har fått tips om en sida www.crous-aixmarseille.com.fr där man kan hitta billiga studentrum, men allt är på franska så det är lite svårt att försrå om man inte är så vass än. Om du har fått nåt tips hur man hittar lägenhet så får du väldigt gärna höra av dej. min mail: anna.sandin@hotmail.com

Ang: Franska i Aix
2006-07-31 17:59   Charlotte
Hej! jag ska också läsa i aix, i höst på paul cezanne. var och när ska du plugga? ett tips är att titta på: www.studentsinaix.org sen finns det ett antal olika residenser (t.ex. www.residences-services.com) också. för lgh kan du kolla på www.pap.fr hör gärna av dig, dela tankar eller nåt =) /Charlotte 19 sthlm charlotte_goransson@hotmail.com

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀