engelska kurs! - Forum

2005-02-26 14:40   Josefin
hej vill plugga engelska till hösten, antingen i england el australien. vill gärna ha ressällskap! verkar vara OMÖJLIGT att hitta nån annan som också vill det!!!!

re: engelska kurs!
2005-02-26 23:26   lina
Hej Jag kommer resa i sommar och plugga. Skall vi resa ihop?? lina_eriksson69@hotmail.com Lina

re: engelska kurs!
2005-03-03 20:41   Malin
Hej Josephin! Jag är också sugen på att åka iväg å plugga lite engelska... men jag har tänkt att åka så snart som möjligt. Det lutar åt London, ändra du dina planer å häng på mig!! Hör av dig... malinwadner@hotmail.com PS. Jag är 21 år, ser vistelsen i London som en ren nöjes tripp!!

re: engelska kurs!
2005-03-23 00:17   Erik
Hej, jag och en kompis har funderat på att plugga engelska till hösten, men vet inte alls var man skall vända sig för att få information. Kostar det något att plugga och hur är det med boende? Om ni har någon info eller länkar så skicka hemskt gärna ett mail till snusarn1@msn.com! Tack för hjälpen, hej!

re: engelska kurs!
2005-04-20 12:07   lalalaCL
Jag tycker det verkar intressant. Maila mig på jagcaroline@spray.se /Caroline

plugga engelska
2005-05-17 18:13   jossan
hejsan!! jag heter josefin (21år) från Värnamo. Jag har oxå tänkt att åka och plugga engelska i höst, i Brighton. Har sökt in till visingsösfhsk, då bor man inaccorderad i familjer, vilket är toppen för språket. oxå läser man på en fhsk där. Den är csn berättigad och går mellan 29/8-16-12. Låter inte de intressant? Jag letar efter resekamrater:) hör av dej om du undrar nått: josefinanj@hotmail.com Mvh jossan

Ang: engelska kurs!
2006-04-04 21:33   lisse
hrj jag är jätte intresserad av att läsa eng utomlands men j ska nog åka i början av set spara lite pengar innan skriv tillbaks

Ang: engelska kurs!
2007-01-24 12:05   Anna
Hej! Jag har också funderart på att läsa en engelskakurs i antingen England eller Australien. Ta gärna kontakt med mig så kan vi prata :) anna.hn@hotmail.com

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀