Engelska i London! - Forum

2005-03-09 12:01   Josefin
Hej Jag vill läsa en engelska kurs i London. Ska troligen åka i höst. Någon annan som också funderar på det?

re: Engelska i London!
2005-03-30 13:31   Filippa
Hej Josefin! Jag funderar också på att åka till London i höst. Typ september/oktober nån gång. Tänkte antingen jobba som au pair eller plugga nån kurs och bo i familj. Eventuellt både och.. Skulle va trevligt att ha nån kontakt där, eller eventuellt nån att åka tillsammans med.. Maila gärna: la_flopp@hotmail.com

re: Engelska i London!
2005-04-20 12:04   lalala caroline
Hej! Jag bor just nu i England (Liverpool), funderar visserligen på att bo i London i höst också. En språk kurs och foto kanske. Det finns mycket att välja på i London, tusentals saker om man letar på rätt ställe. Är 19 år så det vore trevligt med sällskap. Hör av dig om du tänker göra verk i saken. /Caroline

Plugga engelska i London
2005-05-01 20:37   Martina
Jag är en tjej på 20 år från Göteborg som också funderar på att åka till London och plugga engelska. Har kollat lite på olika kurser men har inte hittat någon som passar, men vill åka till hösten. Funderar också på boendet, är nog roligast och billigast att dela med andra flatmates i en större lägenhet. Vore kul om ni andra som också vill åka till London ville bolla lite tankar och tips! kung_kokos99@hotmail.com

Ang: Engelska i London!
2006-05-11 11:58   Jenni
Hej! Jag har också funderat över engelska kurser i London i höst! Men jag kan inte välja vilka man ska åka med! Har ni bestämt er? Alla låter likadana för mig, det är priset som skiljer sig lite men annars tycker jag att allt låter likadant överallt. Det skulle vara kul att höra vad ni tycker. / Jenni

Ang: Engelska i London!
2006-05-22 14:52   anna
hej caroline. jag är också 19 år och har precis kommit hem från en 3 mån resa i asien. vill bara åka bort igen. hur är det att bo i england? är jättesugen på att flytta dit men känner ingen som gjort något liknande. har du hittat någon speciell språkkurs i london? vill verkligen iväg igen till hösten så det skulle vara nice med lite tips! hälsn/Anna

Ang: Engelska i London!
2006-05-29 15:23   Caroline
Hej Anna! Jag har inte åkt iväg till England igen, men ska snart göra det. Jag tror dock att jag tänkt jobba och så funderar jag på antingen Manchester eller London. Det känns inte som jag behöver språkkursen längre. Men du hade tänkt London eller? Det är kul att bo i England! Och den här siten är bra för då kan man ju lära känna människor redan innan man flyttar:) Jag vet att det finns många språkkurser som finns att läsa om på internet! När jag flyttar måste jag hitta några personer som man skulle kunna bo ihop med, det problemet lär du inte ha om du går en språkkurs, men maila mig om du är intresserad av att prata om England!:) MVH Caroline min mail: jagcaroline@spray.se

Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀