Internationell IATA och Amadeus - Forum

2011-04-29 10:57   Katarina Nygren

Välkommen att söka till Sveriges enda Internationellt godkända IATA och Amadeus utbildning på distans. Daglig support via vårt distansklassrum utan begränsad uppkopplingstid. Du blir Internationellt behörig att boka reguljär flygtrafik världen över. Utbildningen startar den 10-11 Maj på Campus i Strängnäs med två informations dagar och möte med branschfolk och utdelning av kurslitteratur. Du kan välja att studera 20 respektive 40 veckor. IATA examen sker i mars respektive oktober varje år med Internationell bedömning från IATA Montreal Canada och gör dig Internationellt behörig. Höstens kursstart kommer att äga rum den 18-19 oktober. Vi utbildar från riktiga resebyrålicenser för att möta branschen, och att du skall vara startklar att börja arbeta direkt efter utbildningen. Vi kommer dagligen att "träffas" i vårt moderna och distansklassrum "FRONTER".

Välkommen att höra av dig till katarina.nygren@pronordic.eu
Hemsida www.pronordic.eu


RE: Internationell IATA och Amadeus
2019-01-29 09:02   Elin Bergsman

Hej! Jag har gått en folkhögskoleutbildning (Turism och reseliv) och har därför redan ett godkänt certifikat av AMADEUS. Funkar detta om jag vill jobba som t.e.x reseproducent?
Eller kommer jag behöva plugga vidare?
Hoppas ni kan svara på min fråga.
Med vänliga hälsningar Elin


Hitta utbildningar inom kategorin
Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀