Studio uthyres i Paris jan from 2009 - Forum

2008-12-03 22:03   Eva
Jag hyr ut min studio i Belleville, Paris, några månader from januari el februari 2009. Kan förhandlas. Storlek 18 m2, möblerad. 4de våningen, fönster mot innegård. Liten toalett med dusch, kokvrå. Metro är Pyrenees, Paris 20onde. Lägenheten ligger precis vid metron. Alltid lungt att ta sig hem på natten. Internet och telefon med gratis samtal till sverige (fast telefon) finns. totalt 450 euro i månaden. Om du är intresserad eller känner någon annan som kan tänkas vara detså maila eller ring. Vänliga hälsningar Eva andersson.evamaria@gmail.com telefon nr. 0033- 688 622 897

RE: Studio uthyres i Paris jan from 2009
2008-12-04 10:38   Ida Thunström
post Hej Eva. Jag är mycket intresserad. Har alltid velat flytta till Paris men aldrig tagit mig för det...Jag har förmodligen möjlighet att flytta in i februari. Kanske januari.... Kanske äntligen är på väg nu då...Jag bor just nu i Rom och jobbar. Innan har jag bott i Barcelona. Det är sådant här jag vill göra nu. Upptäcka nya städer. Men inte på backpackervis, utan genom att bosätta mig i dem. Hur länge har du tänkt hyra ut? Hur långt tar det med metron till centrala Paris? Hur är det med säng? Finns det en eller är det bäddsoffa? Sköt om dig. MVH Ida Thunström

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀