sökes: del i lägenhet i London - Forum

2005-09-25 12:16   Lisa
hej! Jag hade tänkt att åka till London för att oröva lyckan i januari, men vet ej hur jag ska få tag i boende. Har inga problem med att hyra ett rum i en redan bebodd lägenhet. Alla tips är välkomna! Elisabet

Ang: sökes: del i lägenhet i London
2005-11-23 17:41   karolina
Hejsan! Sag din annons att du soker boende i London... Kan handa att du redan fatt tag i boende, eftersom annonsen varit ute ett tag. Vi ar tva tjejer pa 26 ar som flyttat hit till england for ca 10 veckor sedan. Vi bor inte inne i London utan i en stad som heter Epsom. Det ar en alldeles lagom stor stad, som har valdigt bra forbindelser in till London. Det tar ca 25-30 minuter att aka in till London och det gar tag hela tiden. Epsom ligger sydvast om London precis pa Londons utkant. Vi har en super fin vindsvaning dar, som tyvarr ar lite for dyr att dela bara pa tva. Sa det finns ett rum att hyra... Hor garna av dig om du skulle vara intresserad. Skriv till min mail, kollar den sa fort jag kan... annakarolinah@hotmail.com Ha det bra!

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀