söker rumskompis! - Forum

2007-01-04 00:23   anna
Hej! Jag är en trevlig och lättsam tjej på 25 år , jag har pluggat sedan ett år tillbaka i Paris. Jag bor nära gare de lyon i en tvåa, och jag behöver en ny rumskompis till februari, Jag söker en seriös och trevlig tjej, hör av er!!

Ang: söker rumskompis!
2007-01-09 15:51   Stina
Hej! Jag är en 24 årig tjej som skall börja läsa franska på sorbonne i Februari och letar efter bostad. Jag är intresserad av ditt rum! Hör gärna av dig om det inte redan är uyhyrt. Mvh Stina

Ang: söker rumskompis!
2007-01-16 20:11   Sara Hult
Hej Anna Jag är definitivt intresserad av ditt rum. Jag är en svensk farmaceut som ska läsa franska i Paris i 6 månader. Jag misstänker dock att du redan hittat en hyresgäst. Men jag skulle bli jätteglad om du har några tips på var man kan hitta boende (var man kan annonsera och leta annonser). Hälsningar, Sara

Ang: söker rumskompis!
2007-01-22 12:51   anna
hej!! jag har haft massor i skolan sa jag har inte tagit mig tid att leta efter nagon rumskompis , rummet ar fortfarande ledigt!! svenska kyrkan ar jatte bra, dar hittar du annonser om boende, jag tankte ga dit och satta uppp en lapp men har inte hunnit. hor av er pa min mail: annaerixon21@hotmail.com

Ang: söker rumskompis!
2007-02-04 18:53   Hattie
Hej! Har tidigare bott 2 år i Paris och jobbat, men ska nu tillbaka för att plugga. Min kurs startar den 5 mars och slutar den 1 juni. Så jag söker alltså bostad för 3 månader och kanske lite till. Hör av dig om du är intresserad. MVH Hattie

Hej!
2007-02-21 18:48   Petra
Hej! Förstår att rummet är nu uthyrt. Men jag kommer ner till paris i maj i 1 månad. Tänkte bara höra om det kanske är ledigt då eller om ni kanske har en extra säng/soffa att hyra ut?:) Jag kan betala ca: 3500:- svenska. ( självklart om rummet är ledigt så betalar jag ju halva hyran) Om detta låter intressant så hör gärna av dig. Gärna på mail. Petra.Stenvall@hotmail.com Tack/ PETRa

Ang: söker rumskompis!
2007-12-31 13:16   sofia egerström
Hej! jag är en svensk tjej på 20 år som har pluggat franska på sorbonne (som alla andra svenskar i paris) och som nu jobbar på en restaurangkedja som heter Cojean på blvd Haussmann. Jag har en bokad biljett ner till paris den sjunde januari och hemresan bokad till den 18 mars 2008, så lite mindre än tre månader. Förstår om du vill hitta någon att dela med under längre tid men om du iten gör det så tycker jag att du kan höra av dig till mig tout de suite!! sedan är det ju en god idé at fråga vad hyran ligger på också? Tack på förhand mvh Sofia

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀