Söker billigt boende i London - Forum

2010-06-30 00:08   justme
Hej! Jag behöver hjälp med att hitta billigt boende i London. Jag vet att det är dyrt i London men jag har letat överallt och har inte hittat nån billig studentboende eller lägenhet än. Jag ska börja studera i London denna höst och det börjar faktiskt bli lite panik eftersom jag har inte hittat boende än. Jag undrar om nån kan hjälpa mig med att hittat nåt billigt ställe att bo i norra london? Jag hoppas ni kan hjälpa mig för har suttit varje dag den senaste tiden och sökt men har inte hittat än. Tacksam för svar!

RE: Söker billigt boende i London
2010-07-05 17:27   Sevi
Någon som kan hjälpa mig? :)

RE: Söker billigt boende i London
2010-09-02 20:48   Caroline

Hej!
Vi är 5 svenska tjejer som bor i en lägenhet i Park West och här finns nu en ledig sängplats. Vi letar dock efter en person som kan flytta in redan nu i september. Låter detta intressant så hör av dig!

Mvh Caroline


RE: Söker billigt boende i London
2011-04-26 10:04   Stephanie
post

Hejsan! Såg ditt inlägg och tänkte bara fråga hur ert boende ser ut i höst. Vi är tre tjejer från Stockholm och vi planerar att komma till London i slutet av aug eller början av sep. Vet ni om ni har platser hos er då, eller något tips på var man bör leta, var man inte ska bo och vad som är rimliga priser. Tack på förhand!
Mvh Stephanie


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀