Rum uthyres i Paris vt 07 - Forum

2007-02-01 20:21   Åsa Källman
Svensk dam hyr ut ett 15 kvadratmeter, trevligt möblerat och ljust rum med utsikt över gatan i sin lägenhet i Paris. Lägenheten ligger i Colombes, 10 minuter med tåg från Gare st Lazare.Delat kök,badrum och toalett. 400€/månad eller 100€/vecka. svar till asa_kallman@hotmail.com

Ang: Rum uthyres i Paris vt 07
2007-02-12 10:15   Ida
Hej! Jag heter Ida Holm och är 27 år gammaloch bor i Halmstad. Jag ska åka till Paris och göra min trainee i vår och sommar. Första perioden jag ska vara där är 17 Mars till den 6 April. Jag är väldigt intresseard av att hyra av rummet som ni hyr ut om det fortfarande är ledigt? Maila mig gärna så kan jag berätta mer om mig själv. Mvh Ida Holm

Ang: Rum uthyres i Paris vt 07
2007-02-13 21:41   Yasmina
Hejsan! Jag och en tjejkompis har tänkt åka ner till Paris i sommar,vi är väldigt intresserade av att hyra ett rum/studio med förutsättning att man har tillgång till dusch och wc. Är det möjligt att vi kan få hyra detta rum i 1 mån i sommar? Exakt datum kan vi komma överens om, ifall att detta skulle vara möjligt. Har du några andra frågor, mail mig gärna. / Yasmina

Ang: Rum uthyres i Paris vt 07
2007-02-14 19:06   Maria
Hej, Åsa! läste precis om lägenheten i Paris, jag skulle vara jätte intresserad av att hya den i sommar under några veckor, såg dock att det var fler intresserade. Men hör gärna av dig, du kanske möjligen vet om något annat ställe att bo på i Paris. tack på för hand /maria

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀