Montpellier - Forum

2004-12-12 18:42   Ida
Hej, är det någon som ska läsa i Montpellier i vår så som jag ska, kanske kanske???

re: Montpellier
2004-12-29 00:26   Pasco
Hej! Jag vill också åka dit och plugga. Hur sökte du? Är det lätt att ordna med lägenhet eller ska man kanske ta hjälp av något förmedlingsföretag??

re: Montpellier
2004-12-29 12:53   emmi
Hejsan Ida!! Jag är också påväg till montpellier för att studera nu i vår..åker dit i Januari!Var skall du studera?När åker du?Har ännu inte nån bostad så jag måste onekligen fixa det snarast!Har du nåt tips? ///Emmi

re: Montpellier
2004-12-29 13:16   ida
Hejsan Ida!! Men va ql att höra!!Jag är oxå åpväg till Montpellier för att studera i 5 månader!Har ännu inte dock en bostad vilket inte är så trevligt..men d ska väl lösa sig på nåt sätt! Skulle vara ql att ha kontakt medan man är där!!Hör av dig!! Emmi

re: Montpellier
2004-12-29 13:27   emmi
Va trevligt att höra att d nån fler som skall studera i montpellier oxå!Hör gärna av dig!!Jag åker dit i januari!

re: Montpellier
2004-12-29 13:31   Ida
Va trevligt att höra att d nån fler som skall studera i montpellier oxå!Hör gärna av dig!!Jag åker dit i januari!

Ang: Montpellier
2007-01-15 14:18   Lotta
Jag skall också studera i Montpellier under våren. Själv åker jag nu på fredag den 19:e och jag ska studera vid Université Montpellier 1. Har heller ingen lägenhet, men det ordnar väl sig...Om någon är intresserad av att söka lägenhet tillsammans med mig så får man gärna höra av sej!:) /Lotta

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀