liten mysig studio uthyres i centrala Paris - Forum

2005-10-20 08:44   eva
Hej, Liten mysig etta i Paris uthyres från och med december. Den ligger rue Moufftard, i det mysigaste kvarteret i Paris. På morgonen går du rakt ut i en härlig blomstrande och doftande marknad... Hör av er om ni vill veta mer. evanilsson@yahoo.fr

Ang: liten mysig studio uthyres i centrala Paris
2005-10-20 15:18   Lina Josefsson
Hej Eva! Jag heter Lina Josefsson och jag och en till tjej som heter Klara letar just nu boende i Paris, efter nyår. Så jag tänkte höra lire mer vad det är för studio och så, hur stor är den? och vad kostar det i hyra? Har du några bilder. Har du bott i Paris tills nu eller? Det är ju en så underbar stad, längtar verkligen dit! jag och Klara ska läsa franska på olika språkskolor. men ha det bra och hör gärna av dig! MvH//Lina Josefsson

Ang: liten mysig studio uthyres i centrala Paris
2005-10-22 14:00   Kim
Hej Eva, Försökte maila dig men tydligen så stämmer inte mail adressen. Jag är en 26 årig kille som pluggar och jobbar i Paris. För tillfället bor jag hos min syster men letar efter något eget nu. Jag skulle vara tacksam om du kunde skicka lite vidare information angående lägenheten. Tack på förhand. Mvh, Kim Björk kimbjrk@yahoo.fr

Ang: liten mysig studio uthyres i centrala Paris
2005-11-05 09:40   Marita
Hej! Jag antar att din lägenhet redan är uthyrd, men gör ett försök ändå!:) Jag är en tjej på 25 år som kommer att studera i Paris under våren 2006, på en handelshögskola kallas INSEEC. Därmed söker jag bostad och det vore toppen om din ännu finns ledig!? Hör av dig som så är fallet! Med vänlig hälsning, Marita Pettersson

Ang: liten mysig studio uthyres i centrala Paris
2005-11-17 11:22   Linuz
Hej Har du hyrt ut din lägenhet ? Skall plugga i Paris(Sorbonne) till våren, söker lägenhet. MVH Linuz

Ang: liten mysig studio uthyres i centrala Paris
2005-11-18 11:28   Benjamin fron Paris
Hej, mitt namn är Benjamin fran frankrike. Jag är 24 år. Jag arbetar i Paris med sportverkhamhet. Jag gillar svenska och sverige. Jag forsöker lära mig svenska med jag talar nu inte. Jag söker en rumskamart fron sverige. Jag kan betala 350 euros i månaden för enlägenhet. Jag söker för ett rum gärna i Paris 12,11,13,3,1. Såg din annons på studentum och tyckte det en bra idée att lära sig mer. Om du är intreserad, kontakta mig. Hör gärna av dig. Benjamin. benjamin.billet@jeunesse-sports.gouv.fr och 00 336 871 310 43

Ang: liten mysig studio uthyres i centrala Paris
2005-11-18 20:18  
Hej Marita, Om du inte hittat något boende ännu så kanske det interesserar dig att dela lägenhet. Jag bor nämligen i en 3:a i 17 arrondissemanget i Paris och söker nu efter någon att dela denna med. Du får naturligtvis ett eget rum men dela kök, vardagsrum och badrum. Hör av dig för mer information!! Annika annika_erlandsson@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀