Ledigt boende i Barcelona - Forum

2007-08-17 17:52   Linda O
Hej där, letar du efter boende i Barcelona? Jag har tva rymliga och nyrenoverade lagenheter som ligger inom gångavstång från Plaza Catalunya. Jag hyr ut bade for korttids- och langtidsboende. Kontakta mig via email:bcnspain456@hotmail.com

boende i barcelona
2007-08-28 18:48   helen
Vi är 4 personer som ska till barcelona den 15 - 22 september och söker billigt boende. Har sökt på internet men allt är endera upptaget eller jätedyrt. Kan du tänkas ha något ? Med vänlig hälsning Helen

Barcelona boende
2007-08-30 10:09   Jasmine
hejsan.. om ni bara ska var där så kort tid så kan ni ju ta in på hostel...www.hostelworld.se jag ska själv till barcelona då...så det e en bra sida om man ska vara där kort tid.. o inte har för höga krav på boendestandard...

Hejsan!
2007-09-01 18:54   Emelie Normark
Hejsan! Mitt namn är Emelie och är 23 år. Jag ska flytta till barcelona i slutet av oktober och är väldigt intresserad av lägenhet. Jag har planer på att bo själv. Jag är mycket intresserad. Jag kan sända mer information senare. Många hälsningar Emelie

till emelie ang barcelona
2007-09-03 09:55   Carolin
Hej emelie! Såg att du skrivit att du planerar att bo själv men om du ändrar dig och behöver någon att dela lägenhet med är jag intresserad! jag åker nämligen ner i samma period som du, Om du mot förmodan ändrar dig hör av dig! Ha det bra Carolin

Barcelona
2007-09-14 11:45   Emelie
Hej! Vi ar tre skotsamma tjejer som precis anlant till Barcelona. Vi planerar att stanna har och arbeta till nyar, eventuellt langre och soker darfor lagenhet. Vi trivs verkligen i Barcelona och undrar darfor om nagon har tips eller lagenhet att hyra ut? Tidigare referenser kan uppvisas, om sa onskas. Mvh Emelie, Emma och Pernilla Kontakta oss via mail: Emmegunnarsson@hotmail.com

Semesterboende
2007-09-23 19:50   Solveig
Hej! Vi är två äldre kvinnor som planerar att åka till Barcelona 9 - 18 okt och söker ett billigt, bra boende. Är er lägenhet ledig? Solveig

hej
2007-09-25 17:46   Raffaella fontana
post Hej där, vi är två tjejer som planerar att åka till Barcelona under en tid. vi undrar vad du har att erbjuda och vilket pris det handlar om? vi ska eventuellt försöka hitta ett jobb och kommer stanna cirka 2-3 månader.. Mvh R o K

boende
2007-09-27 19:10   matilda
hej vi ar fyra tjejer som redan befinner oss i barcelona vad ar det for lagenheter och vad kostar dom? mvh matilda ihre

Boende i Barcelona
2007-09-28 18:40   Linda
Hejsan! Jag kan hjälpa till och förmedla boende i Barcelona, jättefina lägenheter som ligger centralt. Tveka inte att höra av er bcnspain456@hotmail.com Vi hörs!

boende i barcelona
2007-10-07 14:56   emelie
hej emelie, hur har det gatt med ditt lagenhetsletande? vi ar tre tjejer, emma, emelie och pernilla, som fortfarande ar pa jakt efter lagenhet! hor garna av dig om du har nagra tips eller hittat ngn lagenhet som kan man kan dela. email:emmegunnarsson@hotmail.com vanligen emelie, emma o pernilla

Onskas hyra ett rum
2007-10-16 11:05   Alexandra
Hej mitt namn ar Alexandra och jag ar har i Barcelona for att plugga spanska och letar efter bostad. Jag ar lugn och skotsam. Undrar lite vad kostnaden for ett rum ar i din lagenhet! Om det ar rimliga priser ar jag intresserad av att flytta in snarast mojligt. mvh /Alexandra

RE: Ledigt boende i Barcelona
2008-09-26 20:09   Lina
Vi är två tjejer som kommer att flytta ner till Barcelona i början på November för att börja jobba för multipartners, och leta efter ett billigt boende i närheten av detta. Vi kommer stanna minst 6 månader. Någon som känner till detta företag? mvh // Lina

RE: Ledigt boende i Barcelona
2010-04-23 13:12   Svensson20
Har hört att dom skulle vara lite dyra, och ha massa dolda avgifter? I vilket fall som helst bodde jag med Bcn spanish club för ett halvår sedan. Väldigt hjälpsamma, skittrevliga och med en svenska kontaktperson som man hela tiden pratade med- ja jag vet, men jag kunde ingen spanska när jag flyttade ner! :P

RE: Ledigt boende i Barcelona
2012-10-04 11:40   catalania

Jag är intresserat att bo i Barcelona längre tid. Vad kostar den och vilka villkor? Eleonora Allansson


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀