Lägenhet i Skara - Forum

2011-07-14 17:01   Harriet

Ska till Skara i höst och plugga till djursjukvårdare. Letar lägenhet för fullt och tänkte att det vore kul att dela med någon. Intresserad? Du är kvinna, 19-30 år, rökfri och...ja, en lätt person att bo med!


RE: Lägenhet i Skara
2011-08-04 16:24   Frida

Hej! Jag ska till hösten flytta till Skara för att läsa på Etologi och Djurskyddsprogrammet. Såg att du letade lägenhet, det gör jag också. Hyrorna för en etta/två/trea/fyra skiljer sig inte så mycket, så tänkte föreslå att fixa en fyra eller trea och dela. Skulle bli ca 2000kr/mån skulle jag tro. Hör av dig om du vill, och du kan ju kolla in vem jag är på Facebook. Frida Edman, bild med häst på, eller friidaa__aa@hotmail.com.

Vänliga hälsningar Frida från Göteborg,

frida.edman@live.se


RE: Lägenhet i Skara
2011-08-08 16:43   Harriet

Hej Frida!

Det hade varit grymt kul att dela lägenhet med dig, men jag har redan hittat en tjej som också kommit in på Etologi och Djurskydd:) Tog inte bort inlägget i forumet eftersom hon var reserv och inte visste med säkerhet om hon skulle komma in, men det gjorde hon! Men hoppas att du hittar någon annan att dela med, så syns vi säkert till i Skara någon gång;)

Mvh Harriet


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀