Lägenhet i London sökes - Forum

2005-06-14 20:44   Mia
Hej! Jag är en skötsam 23 årig student som åker till London och Middlesex University till hösten för att plugga. Jag söker nu lägenhet från och med september till januari. Allt av intresse! Om det är någon som vill dela lägenhet så hör av er! // miapia_82@spray.se

Rum i London
2005-08-02 12:29   TK
Hej! Mitt namn är Tomm Kullberg och jag driver ett företag i London kallat LondonfindA. Vi förser studenter osv med bra och billigt boende i London. Vi har olika priser beroende på var i London du vill bo och med hur många du kan tänka dig att dela boende med. I hyran ingår alltid tillgång till internet och kabel-TV. Låter detta intressant kontakta mig för mer info. MVH Tommy

Ang: Lägenhet i London sökes
2005-09-13 15:43   Marlene Lundin
Hej, Mitt namn är Marléne Lundin, jag är 23 år och åker snart till London för att jobba. Läste ditt inlägg på studentum.nu och tyckte att det lät mycket intressant. Skulle vara mycket tacksam om du kunde skicka ett e-mail till mig och berätta lite mer. Min e-mail adress är marlene_lundin@hotmail.com Mvh Marléne Lundin

Ang: Lägenhet i London sökes
2006-10-31 20:39   Marie
Hej! jag heter Marie och är 25 år. Hittade ditt inlägg på Google. Jag söker åxå boende i London från och med Januari och är intresserad att få lite hjälp:-) Kontakta mig gärna via mail: mamigubo@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀