dela lägenhet i PARIS? - Forum

2005-11-29 19:54   emma
Jag är 20 år och ska plugga franska januari-juni i Paris. Letar lägenhet i 3-5 distriktet och skulle gärna vilja dela med någon eller ha kontakt med någon annan som ska dit vid samma tidpunkt! /emma

Ang: dela lägenhet i PARIS?
2005-12-05 13:50   Benjamin
Hej Emma, My name is Benjamin, I'm french and I'm 24. I'm searching for roomate(s) coming for scandinavian countries. I'm learning swedish and I need to find a swedish one. I work in the outskirts of Paris and I'm intersted to share a flat if it's under 400 euros per month all bills included. I haven't got the flat yet because I prefer to be OK with my roomate(s) before. If you're intersted make a sign and I'll give you more details. Benjamin benjamin.billet@jeunesse-sports.gouv.fr

Ang: dela lägenhet i PARIS?
2005-12-29 00:38   Kerstin
Hej Emma! Jag åker också till Paris i slutet av januari för att läsa franska. Planerar att fixa boende när jag kommer ner, men det skulle vara juste att leta tillsammans med någon. Jag vill gärna dela lägenhet centralt. Vi hörs!

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀