Dela lägenhet i Nice - Forum

2005-01-08 10:27   Karin
Jag är en tjej på 22 år som ska ner till Nice och plugga franska från slutet av februari till början av juni. Jag har eventuellt en liten tvåa (38 kvadrat) på gång som jag skulle vilja dela med någon (en tjej). Månadshyran ligger på 500 euro + el + en månads arvode till lägenhetsägaren. Hör av dig om du är intresserad: kin02002@student.mdh.se

re: Dela lägenhet i Nice
2005-03-29 13:11   Fredrik
Hej Karin! Jag har också tänkt att läsa franska i Nice, men jag åker nog i sommar. Jag kom precis på att jag vill dit och har nu börjat leta boende utan några större framgångar. Jag undrar om du har några tips på boende och om du har det och vill dela med dig så får du jättegärna höra av dig till mig! MVH Fredrik

Ang: Dela lägenhet i Nice
2006-12-29 20:42   Lovisa
Hej! jag och min pojkvänn har kommit in i en skola i Nice men bara en av oss har fått CSN lån.. Vi åker om bara 5 dagar den 3 januari men har ingenstans att bo.. för våra föräldrar har redan köpt oss resa dit + bil att åka ner med och ha där.. det är verkligen kris för oss men skulle gladeligen dela. vi är Lovisa 19 år och André 25 tacksam för svar vare sig du är intresseran eller om det redan löst sig för dig! tack tel 0736317641

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀