Bra och billigt boende Barcelona! - Forum

2009-01-13 10:53   Lalinda
Jag hyr ut ett rum i min lägenhet i centrala Barelona (Gotico). Lägenheten ligger verkligen superbra till, nära till metro, bicing och promenadavstånd till det mesta. Rummet är ca 14m2 och har egen balkong, fullt möblerat. Uthyres för 325€ i månaden inklusive alla kostnader och internet. Om detta låter intressant, hör av er på bcnspain456@hotmail.com direkt!

RE: Bra och billigt boende Barcelona!
2009-02-04 20:59   Viktor
Kommer du att hyra ut även i sommar? Jag och min flickvän funderar på att bo i Spanien under juni och juli och detta vore ett riktigt intressant alternativ om det är möjligt. //Viktor och Malin

RE: RE: Bra och billigt boende Barcelona!
2009-02-05 12:05   Rent a room
Min son som är i Barcelona önskar hyra bostad. My son who is in Barcelona would like to rent a room/small flat. Best regards Marie

RE: Bra och billigt boende Barcelona!
2009-02-05 19:58   Nasim
Hej, jag har planer på att åka till barcelona i oktober 2009 och plugga fashion marketing. Jag är väldigt intresserad av rummet i lgh som du hyr ut!

RE: Bra och billigt boende Barcelona!
2009-06-24 15:27   Loovan
Hej! Jag hyr ut ett kanonfintrum med egen toalett mitt i smeten i Barcelona under juli manad for 350 Euro. Bor i lugna omradet Eixchample med nara till ALLT. Om snabbt svar far du rabatt med nagra hundra... Intresserad? Forst till kvarn maila:lovvan21@yahoo.se

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀