Borås Sommarmånaderna - Forum

2013-03-20 13:55   Susanne
Hej! Någon som pluggar i Borås som kanske åker iväg i sommar för att jobba på annan ort? Eller bor i eller runt Borås och inte pluggar där och åker iväg över sömmaren? Jag söker efter en lägenhet, del av lägenhet, rum eller annat alternativ över sommaren i eller runt Borås. Söker sommarjobb på orten och även sommarkurs där, och skulle behöva någonstans att bo under en kortare period då i detta område. Jag är lugn, skötsam och rökfri. Svara här vid intresse, om du vet nått, har nått eller vill veta mer. Så får du mer info... Med solig hälsning från Susanne

RE: Borås Sommarmånaderna
2013-05-07 21:26   Anna Johansson

Hej Susanne!

Mitt namn är Anna och har en superfin studentlägenhet i Borås. Jag ska till New York och jobba i sommar men har kvar 2 månader av hyreskontraktet . Vill du så kan jag erbjuda juni och juli månad för uthyrning!

Det är en välplanerad etta på 33 kvm. Toalett, stor hall, pentry och mysig sängavdelning. Fräscha vita väggar, och högt i tak. Då lägenheten ligger på Knalleland så är det nära till butiker och färdförbindelser. Hör av dig om du är intresserad!

/ Anna Johansson anna.johansson.90@hotmail.com


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀